Układ korbowy do ciągników MF – trwałość i precyzja
W tej kategorii znajdziesz części układu korbowego do ciągników Massey Ferguson MF3, MF4, takich jak MF 255, MF 275 czy MF 235. Oferujemy m.in. wały korbowe, korbowody, panewki główne i korbowodowe, sworznie, uszczelniacze oraz zestawy naprawcze. Wszystkie produkty pochodzą od sprawdzonych dostawców i gwarantują wytrzymałość, idealne dopasowanie i długą żywotność silnika. Zadbaj o serce swojego ciągnika dzięki solidnym częściom do układu korbowego!
Układ korbowy silnika to centralny zespół jednostki napędowej odpowiedzialny za przemianę ruchu posuwisto-zwrotnego tłoka w ruch obrotowy wału korbowego. W ciągnikach Massey Ferguson MF255, MF235, MF275, MF290, MF265 oraz ich licencyjnych wersjach Ursus 4512, 4514, 3512 montowano niezawodne silniki Perkins AD3.152, A4.236, A4.248, które znane są z trwałości, prostoty konstrukcji i łatwości serwisowania.
W naszej ofercie znajdziesz kompletne wyposażenie do remontu układu korbowego w ciągnikach MF3 i MF4, w tym:
wały korbowe do silników Perkins AD3.152, A4.236, A4.248,
korbowody i tulejki korbowodowe,
panewki główne i korbowodowe – w rozmiarach STD, +0.25, +0.50,
sworznie tłokowe, pierścienie osadcze, łożyska i kliny,
uszczelniacze wału korbowego (przednie i tylne),
kompletne zestawy naprawcze do układu korbowego.
Oferujemy zarówno oryginalne części Massey Ferguson, jak i wysokiej klasy zamienniki od sprawdzonych dostawców z Polski i Europy. Wszystkie komponenty są zgodne z fabrycznymi wymiarami i tolerancjami, co gwarantuje bezproblemowy montaż i długą eksploatację – nawet w warunkach intensywnej pracy polowej.
Silnik Perkins AD3.152, stosowany m.in. w MF255 i Ursusie 3512, był produkowany również w Polsce na licencji – co pozwoliło na szerokie zastosowanie tej sprawdzonej konstrukcji w ciągnikach eksportowanych do Europy Wschodniej i Afryki. Jednostka ta zdobyła uznanie rolników dzięki układowi korbowemu o wyjątkowej żywotności – w dobrze utrzymanych egzemplarzach potrafi on pracować ponad 10 000 motogodzin bez remontu głównego. To efekt połączenia prostoty, wytrzymałych materiałów i precyzyjnej regulacji luzów na panewkach.
wyraźny hałas podczas pracy na biegu jałowym lub przy obciążeniu,
spadek ciśnienia oleju,
zużycie lub wybicie panewek,
przecieki oleju na uszczelniaczach wału,
nierówna praca silnika, zwłaszcza na niskich obrotach.
Wymiana zużytych komponentów układu korbowego to podstawowy etap każdego remontu kapitalnego silnika Perkins – niezależnie od tego, czy mowa o AD3.152 czy A4.236.
Wszystkie oferowane części zostały dobrane pod kątem kompatybilności z ciągnikami:
Massey Ferguson MF255, MF235, MF275, MF290,
Ursus 4512, Ursus 4514, Ursus 3512,
oraz silnikami Perkins AD3.152, A4.236, A4.248.
Oferujemy również pomoc w doborze panewek w odpowiednim nadwymiarze, sworzni tłokowych i wałów pasujących do danej wersji silnika. Zespół ATJAKUBCZYK służy fachowym doradztwem i dobierze właściwe zestawy remontowe do Twojego ciągnika.