Dzięki ogromnemu doświadczeniu naszego serwisu w mechanice i elektryce jesteśmy w stanie zaoferować państwu usługę naprawy różnego typu produktów zasilanych kablem bądź akumulatorem / baterią, bez znaczenia na ich producenta.
- Serwis pogwarancyjny pilarek i kos elektrycznych i akumulatorowych
- Serwis pogwarancyjny odkurzaczy przemysłowych elektrycznych i akumulatorowych
- Serwis pogwarancyjny dmuchaw elektrycznych i akumulatorowych
- Serwis pogwarancyjny myjek wysokociśnieniowych elektrycznych i akumulatorowych
- Serwis traktorków koszących / ogrodowych elektrycznych i akumulatorowych
- Oraz serwis wielu innych produktów elektrycznych i akumulatorowych. Nie boimy się nowych wyzwań. :D
1. W przypadku towaru na wysyłkę, odpowiednie spakowanie i zabezpieczenie produktu z całym jego osprzętem (wypełniony formularz musi zostać dołączony do paczki).
2. Zgłoszenie naprawy sprzętu poprzez:
- Wysłanie na E-maila danych odbioru paczki, oraz jej wymiarów (w przypadku ciężkich produktów prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny). E-mail kontaktowy: kontakt@atjakubczyk.pl
- Osobiste dostarczenie zepsutego sprzętu do sklepu (Łaziska 64A, 24-335 Łaziska).
3. Oczekiwanie na przyjęcie zgłoszenia i przyjazd kuriera (całkowity czas oczekiwania to maksymalnie 2 dni)
1. Pracownik serwisowy po przyjęciu paczki, dokona wstępnych oględzin i w razie pytań skontaktuje się z państwem.
2. Rozebranie sprzętu i dokonanie szczegółowych oględzin zgłoszonych usterek.
3. Kontakt z Klientem i poinformowanie o kosztach naprawy i czasie oczekiwania na części (jeżeli takowych nie posiadamy na stanie).
4. Naprawa sprzętu i testy wydajności.
5. Jeżeli usterka zniknie i serwisant stwierdzi, że sprzęt jest w pełni sprawy, poinformujemy Klienta o zakończonej naprawie, oraz podamy informacje kiedy powinien otrzymać sprawny sprzęt.
Przedpłata — Przelew na konto (numer konta znajdą państwo na stronie „Sposoby Płatności”, ulokowanej w stopce strony internetowej).
Pobranie — Klient płaci całą sumę kurierowi podczas odbioru paczki (może to wiązać się z większymi kosztami, ze względu na pobranie pieniędzy poprzez firmy kurierskie).
Płatność na miejscu — Klient płaci za towar podczas odbioru osobistego w placówce sklepu.