Dzięki nawiązanej współpracy, od 2019 roku jesteśmy oficjalnym dealerem oraz autoryzowanym serwisem produktów renomowanej marki STIHL.
Zajmujemy się naprawą wszystkich urządzeń tej marki – od najpopularniejszych modeli po nietypowe, rzadziej spotykane rozwiązania.
Pilarek i kos spalinowych STIHL
Odkurzaczy przemysłowych STIHL
Dmuchaw ogrodowych STIHL
Myjek wysokociśnieniowych STIHL
Traktorków koszących / ogrodowych STIHL
Oraz wielu innych produktów z oferty marki STIHL
Starannie zapakuj i zabezpiecz produkt.
Do przesyłki należy dołączyć:
Kartę gwarancyjną
Dowód zakupu (paragon lub fakturę)
Wypełniony formularz serwisowy
Zgłoszenie naprawy można zrealizować na dwa sposoby:
Wysyłkowo: prześlij dane do odbioru paczki oraz jej wymiary na adres e-mail:
kontakt@atjakubczyk.pl
(W przypadku cięższych produktów prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny)
Osobiście: dostarcz sprzęt do naszego sklepu stacjonarnego:
Łaziska 64A, 24-335 Łaziska
Oczekiwanie na odbiór przesyłki przez kuriera
Maksymalny czas oczekiwania na odbiór wynosi do 2 dni roboczych
Po przyjęciu przesyłki, nasz pracownik serwisowy przeprowadzi wstępne oględziny urządzenia. W razie potrzeby skontaktujemy się z Klientem.
Następnie sprzęt zostanie rozebrany, a zgłoszone usterki zostaną szczegółowo przeanalizowane.
Skontaktujemy się z Klientem w celu przedstawienia informacji o ewentualnych kosztach naprawy i czasie oczekiwania na części zamienne (jeśli nie są dostępne od ręki).
Po dokonaniu naprawy sprzęt zostanie dokładnie przetestowany pod kątem sprawności.
Jeśli urządzenie działa prawidłowo, poinformujemy Klienta o zakończeniu naprawy i przewidywanym terminie dostarczenia sprzętu.
Przedpłata przelewem – płatność na numer konta podany na stronie Sposoby Płatności (sekcja w stopce strony internetowej).
Pobranie – płatność gotówką u kuriera podczas odbioru przesyłki (może wiązać się z dodatkową opłatą pobraniową ze strony firmy kurierskiej).
Płatność na miejscu – możliwość opłacenia naprawy bezpośrednio w sklepie przy odbiorze osobistym.